torsdag den 12. november 2015

100 blogs om bøger

Jeg elsker bøger. Jeg elsker at gå på opdagelse i bøgernes verden og lade mig suge ind i et helt andet univers. Jeg læser også mange blogs om bøger, så derfor har jeg oprettet denne side for at give både dig og mig selv et overblik over, hvad andre læser lige nu.

Listen består i øjeblikket af 100 blogs om bøger, men den bliver sikkert længere endnu. Der er så mange flotte og fantastiske blogs om bøger derude. Nye dukker hele tiden op, mens andre bliver tavse. Det er så inspirerende at læse om andres litterære oplevelser og anbefalinger, og jeg bliver smittet med begejstring og lyst til at læse endnu mere. Den største begrænsning er tiden, for gode bøger er der nok af - især hvis man kradser lidt i overfladen og bevæger sig væk fra bestsellers. 

Hvis du kender en bogblog, som du synes, skal med på listen, er du meget velkommen til at smide en kommentar med et link, og så skal jeg nok opdatere listen. Alle typer af bogblogs er velkomne, så her på listen finder du blogs om alt lige fra tegneserier til børnebøger til fantasy til krimi - og alt der i mellem. Jeg håber især, at oversigten kan inspirere dig til læse bøger, som du ellers ikke ville være stødt på. God læselyst!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Nyeste boganbefalinger